Процесът на покупка в Албания
Как да изберем и след това да купим имот, процедурата:
- Пишете ни или ни се обадете, за да обсъдим вашия план. Ние ще ви дадем професионален и справедлив съвет. Ще обсъдим Вашите изисквания, технически параметри като размер, местоположение и др. и заедно ще изберем мечтания от Вас имот.
- Можете също така да разгледате нашия уебсайт WWW.MOJENEMOVITOSTUMORE.CZ и да изберете имот от актуалната ни оферта.
- Изберете начина, по който искате да разгледате имота, имате възможност да изберете онлайн оглед в реално време или личен оглед.
- Ако изберете личен оглед, ние ще се погрижим за безплатния ви транспорт от и до летището.
- Ние ще организираме огледи на място, където нашите експерти ще се погрижат да имате достатъчно време да изберете и да вземете решение.
- След като сте избрали конкретен имот, ние ще подготвим договор за резервация и ще заплатите таксата за резервация, за да можем да резервираме избрания от вас имот незабавно. Таксата за резервация е част от покупната цена.
- След това издаваме необходимите документи за прехвърляне на собствеността (договор за покупко-продажба, договор за правни услуги, пълномощно, договор за ескроу).
- Остатъкът от покупната цена се съхранява в доверителната сметка на адвоката в Чешката република. След подписване на договора за покупко-продажба парите се освобождават по сметката на нотариуса в Албания, където остават до момента на придобиване на собствеността.
- Следва прехвърлянето в нотариалната кантора, вписване в поземления регистър и издаване на документа за собственост - т.нар. сертификат.
- След издаването на Удостоверението, водата и електричеството ще бъдат прехвърлени на ваше име.
Какво ще платя в допълнение към горепосоченото?
- Стойността на прехвърлянето и всички услуги, свързани с придобиването на собствеността (юридически услуги, нотариални услуги, данък придобиване), е 2-3% от покупната цена на имота.
Какви ще бъдат разходите за управление на имота?
- За електричество и вода ще плащате приблизително 40-50 евро на месец в зависимост от потреблението.
- Застраховката на имота ще ви струва 150 евро годишно.
- Годишна или месечна такса за поддръжка (ще ви кажем при избора на имота). Таксата за поддръжка включва услуги, свързани с експлоатацията на комплекса или сградата, в която се намира вашият имот, като например: поддръжка на сградата (асансьор, стълбище и др.)
- Годишният законоустановен данък върху недвижимите имоти се изчислява от съответната данъчна служба.
Какво да правя, ако купувам имот, който не е оборудван, или имот, който се нуждае от ремонт?
- Ще ви препоръчаме професионалист, ако имотът се нуждае от ремонт или обзавеждане.
Как ще се погрижим за експлоатацията на имота след покупката му?
- Ние ще се погрижим за прехвърлянето на водата и електричеството на ваше име.
- Ние ще организираме транспорт, посрещане, настаняване, почистване и пране за Вас и Вашите близки Всички услуги се заплащат и са на обичайните цени в Албания към датата на предоставяне.
Кой ще ми помогне с наемането на имот
- Самостоятелните собственици на имоти, закупили чрез нашата РК, могат да обявят имота на нашия уебсайт БЕЗПЛАТНО.
Слушах, че Mojenemovitostumore.cz има готов портал за клиенти
- Да, това е вярно. Ние ценим всеки клиент, общуваме в дългосрочен план и помагаме при последващото управление на имота. Ние не сме фирма, която ви примамва към покупка и след това спира дотук. Като доказателство и нещо допълнително, създадохме КЛИЕНТСКИ ПОРТАЛ за нашите клиенти, достъпен на адрес klienti.mojenemovitostumore.cz, където можете да управлявате своя имот - Клиентският портал е на ваше разположение безплатно.